viernes, 11 de marzo de 2011

La alegría de la huerta




Feia ja molt de temps que em rondava pel cap fer un blog. La informàtica no m'atrau especialment. Però s'ha convertit en una eina indispensable laboralment. I per extensió, s'està convertint en un vehicle d'expressió (puto facebook).
Però què vull expressar? Són moltes les coses que marejen l'última neurona que em queda (que consti que aquesta és eficaç, encara).


M'agrada córrer amb moto (tinc una Z1000) i tinc previst batejar-me en circuit d'aqui poc. Intentaré deixar un testimoni gràfic sobre això
M'agrada llegir. La paraula escrita (no vull limitar-me a la Literatura, també hi ha Poesia, Filosofia, Política, Assaig...) m'ha aportat coses tan bones que tinc la necessitat de compartir-les. Recomenar (i que em recomanin) llibres que d'alguna manera, per afinitat o per repulsió, han generat en mi debats interns, raons per creure, per no creure, per somniar o deixar de fer-ho (que gran en Cioran).


M'agrada la música: la música dispensa el verb. A vegades no calen paraules.
M'agrada l'esport en general, i en concret nedar. I encara més en concret nedar al mar. Sabieu que fins fa 10 anys jo tenia pànic al mar? que era incapaç d'entrar més enllà del que em cobrís els genolls? I que ara l'adoro? Explicaré quins són els reptes que tinc previstos. Els entrenaments no calen: són aburrits. Hi ha coses més xules per explicar.I últimament estic coneixent molta gent preparant reptes: l'estret (vinga Paco), Cullera i Bokaina (vinga Jaume). Temes d'aquests m'en sobraran.


M'agraden els extrems. Gent com en Jaume Tolosa (i arran d'ell: Cyrus, Xavi Marina, Albert Bosch, entre d'altres), com en Miquel Sunyer (i arran d'ell: Jaime Caballero, Selina Moreno entre d'altres), com l'Ultraquim (i arran d'ell...moltíssima gent). Adoro en Quim i el que fa i com ho fa i perquè ho fa. I també adoro Neda el Món. Vaig tenir la sort de veure la seva gènesi (o això crec). Premià. Any 2009. I després la Transfronterera. I la nedada de l'any passat amb l'aigua a 11 graus. I el Norfeu (que maca aquella zona por dios!!!!-i encara no l'he nedat, només he vist fotos...per cert Lluis, encara vull una "sudadera" de Neda el Mon). Gent que busca quelcom més enllà del raonable, perque, no en enganyem, el que busquen (i vull buscar) NO ÉS RAONABLE.